Na XII sesji Rady Gminy Lisewo, która miała miejsce 4 lutego 2025 roku, obecnych było trzynastu radnych. Sesję otworzył Przewodniczący Rady, który przywitał wszystkich uczestników oraz przypomniał o nagrywaniu obrad.
Przewodniczący stwierdził prawomocność obrad, informując o obecności trzynastu radnych.
Przewodniczący przedstawił porządek obrad, który został jednogłośnie przyjęty przez wszystkich obecnych radnych.
Na sekretarza obrad wyznaczono Wiceprzewodniczącego Rady, Pana Mateusza Wyczyńskiego.
Protokół z XI sesji został przyjęty bez uwag.
Pani Wójt przedstawił sprawozdanie z działalności, w tym uczestnictwo w różnych wydarzeniach lokalnych i podpisanie umowy o świadczenie usług transportu publicznego. Wspomniał również o udziale w 33. Finale WOŚP, gdzie zebrano 20111,75 zł.
Uchwała została podjęta jednogłośnie, ustalając skład komisji.
W wyniku tajnego głosowania na Wiceprzewodniczącego wybrano radnego Jarosława Winiarskiego.
Plan pracy został przyjęty jednogłośnie.
Uchwała wprowadzająca procedurę została podjęta, 12 radnych opowiedziało się za.
Uchwała została przyjęta, 12 radnych głosowało za.
Uchwała dotycząca zmian budżetu została podjęta jednogłośnie.
Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Uchwała została podjęta jednogłośnie.
Petycja została uznana za niezasługującą na uwzględnienie, co wzbudziło dyskusję wśród radnych.
W trakcie dyskusji poruszono kwestie związane z bezpieczeństwem dróg, wycinką drzew oraz potrzebą nasadzeń. Sesję zakończono podziękowaniami dla uczestników.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.